░▒ عکس مطالب طنز سرگرمی ▒░

قرمز یک پیشنهاد است...

░▒ عکس مطالب طنز سرگرمی ▒░

قرمز یک پیشنهاد است...

اس ام اس های عاشقانه

 

بین هزاران دیروز و میلیون ها فردا . فقط یه دونه امروزه . پس از دستش ندیم و ازش لذت ببریم و با این اس ام اس به عزیزانمون بگیم دوستشون داریم .

اگر روزی حس کردی که می خواهی گریه کنی ، مرا خبر کن . من قول نمی دهم که تو را شاد کنم ولی می توانم با تو گریه کنم . اگر روزی قصد داشتی فرار کنی از آنکه به من بگویی ترسی نداشته باش ، من قول نمی دهم که از تو بخواهم که بمانی اما می توانم با تو بیایم . اگر روزی نخواستی به حرف کسی گوش بدهی به من بگو ، من قول می دهم که به جای نصیحت سکوت کنم . اگر روزی مرا صدا کردی و جوابی نشنیدی به سرعت به سراغم بیا . شاید این بار من به کمک تو احتیاج داشته باشم .

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم .

اگه قرار باشه ظرف 24 ساعت دنیا به پایان برسه تموم خطهای تلفن و تالارهای گفتگو و ای میل ها اشغال میشه ... پر میشه از : « از اینکه رنجوندمت پشیمونم من رو ببخش » « تو را عاشقانه می پرستم » « مراقب خودت باش » اما بین این همه پیام ، یکی از همه تکون دهنده تره « همیشه عاشقت بودم ولی هیچوقت بهت نگفتم » پس عشق و محبت را تقدیم آنکه دوستش داریم کنیم شاید فردایی نباشد .

روزی عشقت رو دزدیدم و برای اینکه جاش مطمئن باشه اون رو تو قلبم قایم کردم اما نمی دونستم که یه روز برای اینکه اون رو پس بگیری قلبم رو می شکنی .

یه شب یه ستاره شناس از آسمون افتاد رو زمین بهم گفت دنیارو می خوای یا یه دوست خوب ؟؟؟ گفتم هیچ کدوم چون یه دوست دارم که واسم مثل یه دنیاست .

موقعی که خدا پنجره بهشتو باز کرد ، منو دید ازم پرسید ، امروز چه آرزویی داری ؟ گفتم ، خدایا ، همیشه مواظب اونی که الان این پیامو می خونه باش . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد