░▒ عکس مطالب طنز سرگرمی ▒░

قرمز یک پیشنهاد است...

░▒ عکس مطالب طنز سرگرمی ▒░

قرمز یک پیشنهاد است...

پیامک (سری دوم)

یه اس ام اس برات اون پایین نوشتم ‌بخونش

.

.

.

.

.

SMS


اگه بگم خرابتم قول می دی تعمیرم کنی؟


از سلطان جنگل به جوجه اردک زشت . جوجه اردک زشت؟ اگه در دسترس هستی اس ام اس بده !!!


گلم

نازم

عسلم

جیگرم

شیرینم

ملوسم

خوشگلم

با نمکم

.

.

.

تازه با حالم هستم!!!


در ماهیتابه عشق سوختم . . . بی وفا روغن بریز


دعای یک دختر مجرد :

خدایا من از تو هیچی نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوش تیپ قسمت مامانم کن..!!


بی تو هرگز نمی تونم زندگی کنم ژس بیا با هم گور به گور بشیم.


گویند مرگ سخت است و سخت تر از مرگ انتظار کشیدن  برای sms من !!

خیلی انتظار کشیدی آره؟؟


این نردبان ترقیه...

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

|-|

آی کیو ؟ ازش میرن بالا نه پایین 

مخصوص نیمه شب : پاشو جیش کن بعد بگیر بخواب

(سازمان دخالت در تمام امور کشور)


اگه فرهاد شیرین رو یادش بره .اگه مجنون لیلی رو یادش بره .اگه پرنده پروازو یادش بره من هیچ وقت.........هیچ وقت پول اس ام اس هایی که واست زدم رو یادم نمی ره


۱ دقه ایسته کن.

.

.

برو پائین

.

.

خواستم بگم خوب هستی؟ خوش هستی؟ در سلامتی کامل به سر می بری؟ هووووو


.............

.............

....... .....

میدونی این چیه؟

عکس هوائی از همایش سالانه ی منگلاس

اگه دقت کنی جای تو خالیه!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد